ADSL+2

ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پرسل محسوب می‌شود. پرسل با سرمایه‌گذاری قابل توجه بر روی آخرین تجهیزات دست‌رسی به اینترنت پرسرعت +ADSL2 و بهره‌گیری از کارکنان و متخصصان زبده، هم‌اکنون خدمات خود را در این حوزه در طیف گسترده‌ای به کاربران ارایه می‌کند.پرسل، هم‌اکنون خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 را به بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات در قالب بیش از هشتصد هزار سرویس اینترنت پرسرعت ارایه می‌کند. کیفیت خدمات ارایه شده، به کارگیری به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها و پشتیبانی موثر و مداوم از خدمات ارایه شده، موجب گردیده است تا دامنه‌ی مشتریان پرسل در حوزه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به‌طور مداوم افزایش یابد و به مجموعه‌‌ای بزرگ از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات تبدیل گردد. گفتنی‌ست، توزیع جغرافیایی خدمات اینترنت پرسرعت ارایه شده توسط پرسل به‌گونه‌ای است که در تهران، تقریبا” تمامی مناطق مخابراتی تحت پوشش خدمات +ADSL2 پرسل هستند. افزون بر این، نمایندگی‌های پرسل در شهرها و استان‌های مختلف نیز این خدمات را به مشتریان مختلف در سراسر کشور ارایه می‌کنند.

خدمات پرسل
  • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات
  • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
  • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
  • تعرفه خدمات تلفن (Voice)
  • ShatelTalk
  • تلفن ثابت (POTS)
  • ATA, IP-Phone, IAD
  • راهنمای کد تماس کشورها
  • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند

:توجه شما را به نکاتی درباره‌ی مراحل انجام کار جلب می‌کنیم

  • زمان‌های ارایه شده، تقریبی‌ست و بسته به آن که سفارش در چه روزی از هفته (ابتدا یا پایان هفته) ثبت شده باشد، می‌تواند متفاوت باشد.
  • همان طور که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از زمان یادشده خارج از اختیار شرکت پرسل است و می‌تواند بسته به مرکز مخابراتی متغیر باشد.
  • همکاری مشتری در تهیه‌ی مدارک، پاسخ‌گویی به تلفن و حضور برای نصب تاثیر به سزایی بر مدت زمان انجام کار دارد.
  • گاهی ممکن است اختلالاتی در خط تلفن پس از رانژه شدن باشد که در این صورت، باید این اختلال توسط مرکز مخابراتی پس از نصب بر‌طرف شود.